Om deze website te kunnen gebruiken dient u Javascript in te schakelen.

Nieuws

Verzetten van afspraken of behandelingen

Vanwege grote drukte in het Maastricht UMC+ door COVID-19, moeten we helaas soms afspraken of behandelingen verplaatsen. Hierdoor kan de wachttijd oplopen. U krijgt persoonlijk bericht als er iets voor u verandert.

Heeft u een afspraak voor een ingreep of behandeling bij het Hart+Vaat Centrum/MUMC+?

U hoeft geen contact met ons op te nemen. Als er iets verandert in uw afspraak, nemen onze medewerkers met u contact op.

Staat u op de wachtlijst voor een behandeling of ingreep in het Hart+Vaat Centrum/MUMC+?

U hoeft niets te doen. Zodra we een afspraak met u kunnen maken, nemen wij contact met u op.
Worden uw klachten erger?  Neem contact op met uw eigen, behandelend specialist of uw huisarts. Let op: als u via een ander ziekenhuis op de wachtlijst staat voor een ingreep of behandeling bij het Hart+Vaat Centrum/MUMC+, dan dient u contact op te nemen met de specialist van uw eigen ziekenhuis.
De specialisten van het Hart+Vaat Centrum kunt u bereiken door een mail te sturen aan polikliniek.hartenvaatcentrum@mumc.nl 
Vermeld uw naam, geboortedatum en de klachten en wij nemen op werkdagen binnen 24 uur met u contact op. 

Zelf uw afspraak verzetten bij klachten

Heeft u zelf klachten zoals hoesten, niezen, koorts of keelpijn? Maak dan zelf een nieuwe afspraak via de contactgegevens in uw afsprakenbrief. 

Klik hier voor meer informatie over de maatregelen om verspreiding  van het Coronavirus zoveel mogelijk tegen te gaan.

 

Sluit de enquête